Wyjazd integracyjny kl. 1A i 1B

30 września 2021 | Autor tekstu: Kacper Ulbrych, 1A

W piątek, 24 września, klasy 1a i 1b  brały udział w wyjeździe integracyjnym do ośrodka KADET- OK nad jeziorem Długie.

Poniżej relacja z wyjazdu napisana przez Kacpra, ucznia klasy 1a:

O 7.50 była zbiórka całej klasy 1a, następnie o 8.00 wyruszyliśmy autobusem do naszego miejsca docelowego. O 9.30 dotarliśmy do ośrodka, następnie nasze plecaki/bagaże przenieśliśmy w bezpieczne miejsce. Później mieliśmy grę terenową, w której należało znaleźć kilka punktów na mapie. Misja była utrudniona, ponieważ strzelano do nas z paintball’a. Następnie część osób poszła na rowerki wodne, nieliczni  zostali w ośrodku (żółte pomieszczenie z kotem w środku:)). Po kajakach, mieliśmy czas na zjedzenie obiadu. Natomiast po obiedzie, jedna grupa poszła na ściankę wspinaczkową, a druga na gry na plaży. Po godzinie grupy się zamieniły. Na końcu dostaliśmy bransoletki. Do domu wróciliśmy około godziny 17.00.

Był to wyjazd integracyjny w świetnym miejscu i wszyscy dobrze się bawili!!