Szkolenie Edu marketing – czyli jak i po co promować edukację?
Co robi w weekend lider zespołu promocyjnego oraz redaktor szkolnych mediów? Bierze udział w inspirującym szkoleniu prowadzonym przez znanego edukatora i twórcę internetowego Pana Belfra. Spotkanie poświęcone było marketingowi w edukacji, czyli nowoczesnym sposobom budowania wizerunku szkoły oraz skutecznej komunikacji w mediach społecznościowych.
Podczas warsztatów panie poznały praktyczne narzędzia promocji, zasady tworzenia angażujących treści oraz sposoby wykorzystania nowych technologii w działaniach informacyjnych i wizerunkowych. Pan Belfer w ciekawy i przystępny sposób pokazał, jak kreatywność, autentyczność i współpraca mogą przyczynić się do pozytywnego postrzegania szkoły w środowisku lokalnym i w sieci.
Zdobyta wiedza i inspiracje na pewno zostaną wykorzystane w pracy naszego zespołu promocyjnego oraz redakcji szkolnych mediów, by jeszcze lepiej pokazywać życie i sukcesy naszej społeczności szkolnej.









Dodaj komentarz