Wycieczka do Trójmiasta

17 kwietnia 2024 | Autor tekstu: Bogna Witosławska

8 kwietnia uczniowie klas Id, I TL i Ib wyruszyli wraz z opiekunami na podbój Trójmiasta. Pierwszym punktem programu wycieczki było Westerplatte – tam, nasz przewodnik przypomniał historię z 1 września 1939 roku… Później ruszyliśmy na zwiedzanie Gdańska- spacerowaliśmy po Długim Targu,  podziwialiśmy Kościół Mariacki, Fontannę Neptuna, Dwór Artusa… Nie byliśmy jednak tak zmęczeni, by wieczorem nie udać się na plażę – na której wygłupom nie było końca J

Drugi dzień poświęciliśmy na wizytę w Muzeum II Wojny Światowej – tego się nie da opowiedzieć – to trzeba zobaczyć samemu. Kolejnym punktem naszej wycieczki był Sopot i słynne molo.

Ostatniego dnia, po spacerze Skwerem Kościuszki, przy którym cumowały: okręt ORP Błyskawica oraz Dar Pomorza, bawiliśmy się w Centrum Nauki Eksperyment w Gdyni.

Integracja odbywała się nie tylko podczas zwiedzania Trójmiasta, ale także na bazie noclegowej i bez wątpienia ten czas na długo pozostanie w  naszej pamięci.