Squash w pracowni komputerowej? Dlaczego ni

16 grudnia 2022 | Autor tekstu: Magdalena Szukała

Uczniowie klasy 2C na zajęciach „Tworzenie aplikacji mobilnych” wykonali własne wersje popularnej gry „Squash”, znanej też jako „Pong”, czy „Arkanoid”. Polega ona na odbijaniu piłeczki paletką sterowaną za pomocą przeciągania palcem po ekranie lub poprzez przechylanie telefonu. Uczniowie w swoich wersjach nie wykorzystali systemu naliczania punktów, jak w tradycyjnej wersji. Umieścili oni czerwoną linię na dole planszy i jeśli piłka się z nią zderzy, to nastąpi przegrana.

Jeśli ktoś chciałby wytestować grę Nikodema Witczaka, może ją pobrać na swoje urządzenie skanując poniższy kod QR. Miłej zabawy!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *